13.13
 
 

پيک موتوري هستم و شبانه روز براي يک لقمه نان حلال زحمت مي کشم تا شکم خانواده ام را سير کنم و دستم جلوي کسي دراز نباشد. امروز همسرم زنگ زد و گفت شب زودتر به خانه بيا تا براي مراسم عزاداري بيست ويکم ماه مبارک رمضان به حرم امام رضا(ع) برويم.

من تا زمان افطار چند سفارش کاري را به نشاني مشتريان رساندم و سپس با سرعت به طرف خانه راه افتادم تا روزه ام را باز کنم و بچه ها را به حرم امام رضا(ع) ببرم. اما در خيابان کوهسنگي ۲ جوان ناشناس را ديدم که کنار خيابان ايستاده بودند و تقاضاي کمک داشتند.

مرد جوان در گفت وگو با افسر نگهبان کلانتري احمدآباد مشهد افزود: فوري توقف کردم تا ببينم آن ۲ جوان چه مي گويند. آ ن ها ادعا داشتند که از تهران براي مسافرت به مشهد آمده اند و چون شماره خيابان محل سکونت فاميل خود را گم کرده اند سرگردان شده اند. با وجود آن که خيلي عجله داشتم تصميم گرفتم به ۲ جوان غريبه کمک کنم و آن ها را سوار موتورسيکلت کردم تا بلکه با گردش در خيابان هاي اطراف، منزل موردنظر را پيدا کنيم.

ولي در خيابان کوهسنگي ۱۵ ناگهان ۲ جوان غريبه با سوءاستفاده از تاريکي شب و خلوت بودن مسير، چاقويي را روي گردنم گذاشتند و با توسل به زور و تهديد، موتورسيکلت، تمام وجوه نقدي که از صبح کار کرده بودم و گوشي تلفن همراهم را سرقت کردند. در حالي که دست و پايم مي لرزيد به آن ها گفتم شما خيلي بي انصاف هستيد که شب قدر هم دست از اين کارها بر نمي داريد اما ۲ سارق مسافرنما بدون توجه به حرف هايم مرا با چاقو زخمي کردند و متواري شدند.

من در گوشه خيابان ايستادم و شاهد سرقت تمام دار و ندارم که همين موتورسيکلت است و وسيله کارم است بودم، ولي هنوز سارقان به سر خيابان نرسيده بودند که با دستپاچگي کنترل موتورسيکلت را از دست دادند و با يک دستگاه خودروي سواري پرايد تصادف کردند و نقش زمين شدند.

با سر و صدايي که بلند شده بود همسايه ها به کمکم آمدند و ما ۲ سارق مسافرنما را در حالي دستگير کرديم که به شدت زخمي شده بودند.

با گزارش موضوع به فوريت هاي پليسي ۱۱۰، ماموران کلانتري و تيم امدادي اورژانس ۱۱۵ در محل حاضر شدند و اقدامات لازم را به عمل آوردند. ۲ مصدوم حادثه نيز که دست و پاي شان شکسته است فعلا بايد تحت درمان قرار بگيرند و بستري شوند.

مرد جوان افزود: اگر چه خاطرم جمع بود که مال حلال گم نمي شود و مطمئن بودم اين سارقان شياد در شب قدر تاوان عمل خطاي خود را خواهند پرداخت.
حوادث واقعی خراسان رضوی
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:, :: 13:42 :: توسط : 13

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 13.13 و آدرس amin13.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 216
بازدید کل : 62839
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

کد بزرگ شدن تصاویر